Business

Foregår spin kun på Borgen? Nej – og det sætter nyt magasin nu fokus på

TV 2 BUSINESS går i luften med Danmarks første program om professionel kommunikation og spin hos de største virksomheder i Danmark.

Hvorfor elsker danskerne dumme mænd fra reklamerne, som Luffe og Stofa-trillingerne? Og hvorfor bruger virksomhederne fortsat flere og flere millioner på kommunikation, reklame og PR?

Det prøver det nye magasin på TV 2 Business – Corporate Spin – at give dig svaret på, hvor de største danske firmaer hyldes og drilles for deres nyeste PR påfund.

- Magasinet indfanger, analyserer og vurderer alle former for kommunikation fra virksomhederne - lige fra reklamer over pressemeddelelser, offentliggørelse af nye strategier – til hvad topcheferne siger til offentligheden i forbindelse med regnskaber og fyringer, siger Søren Søltoft, der er redaktør på TV 2 BUSINESS-magasinerne.

Juicekonge gæster studiet 

Udover aktuelle gæster i studiet tilknyttes altid faste eksperter til magasinet heriblandt Mærsks tidligere kommunikationsdirektør, Steen Reeslev, og reklamemanden Simon Vest.

Magasinet produceres hver torsdag, og det er tilgængeligt på TV 2 Business-appen eller på www.business.tv2.dk.

I den nyeste udgave, der udkommer i torsdag eftermiddag, kan du blandt andet møde stifteren af Joe & The Juice, Kaspar Basse.

Han skal forklare - og forsvare - den kontroversielle hvervekampagne, som hans firma netop har søsat. Du kan se den omdiskuterede reklame her:

Se det seneste afsnit af Corporate Spin herunder.