Ordene på Louise Freverts hjemmeside

Nedenst√•ende tekst kunne l√¶ses p√• Louise Freverts hjemmeside, f√łr hun fjernede den.

Hun har efterf√łlgende beklaget sine udtalelser og senere erkl√¶ret, at der var tale om afviste l√¶serbreve, som hendes webmaster havde lagt p√• hjemmesiden uden hendes vidende.

Webmasteren, pensioneret fl√•deofficer Ebbe Talleruphuus, er den 4. oktober blevet sigtet for overtr√¶delse af racismeparagraffen pga. udsagnene i teksten. Den f√łlger her i sin fulde l√¶ngde:

Som kendt medlem af Dansk Folkeparti bliver man ofte indblandet i diskussioner om muslimerne i Danmark, og skal argumentere for, at de af DF anses for at v√¶re den st√łrste trussel mod nationen der findes i dag.

Vi bliver ofte anset for at v√¶re rabiate og direkte racistiske med de holdninger vi giver udtryk for, men det er jo ikke uden grund, at DF er blevet landets tredje st√łrste parti, og at vores tilslutning i befolkningen er stabilt stigende. Det skyldes nok, at landets mest t√¶nksomme borgere er v√©d at indse, at tiden arbejder for muslimerne og Islam i Danmark - og endda for vores skattekroner!

Vi kender alle nogle muslimske familier - handler hos dem og med dem, og respekterer deres flid og arbejdsomhed. Udover den h√•rde k√¶rne af 2. generations drenge, der h√¶rger i mange byer, m√łder vi indvandrerne positivt og nysgerrigt og har l√¶rt at leve med dem og deres forskelligheder i kulturel levevis - de tilf√łrer m√•ske landet noget "nyt blod" og nogle nye ideer.

Det med ideerne er det nu sm√•t med, for de muslimske familier tilf√łrer ikke vort samfund noget - de er her fordi de kan f√• noget ud af vort √•bne velf√¶rdssamfund , og som de fleste v√©d arbejder de med et pengesystem, der giver dem mulighed for at opbygge sm√• formuer af ubeskattede penge - og vel at m√¶rke ikke formuer, der nogensinde kommer til at arbejde i Danmark, s√• danskere kan f√• gl√¶de af pengene i form af investeringer.

Disse penge - som de afgjort har arbejdet for at skaffe - bliver kanaliseret ud af landet, s√• de danske myndigheder ikke kan beslagl√¶gge dem, hvis det afsl√łres, at det er "sorte penge" vi taler om.

Der er ikke noget nyt i denne trafik, og netop nu er skattemyndighederne meget aktive for at afsl√łre dette sorte arbejde, men alle v√©d, at det kun er toppen af isbjerget vi afsl√łrer.

Set med danske forretnings√łjne er det ikke muligt at konkurrere mod muslimske folk i samme branche, for deres omkostninger er sikkert kun de halve af danskernes, s√• deres udbytte - de sorte penge - bliver tilsvarende langt st√łrre. En ung dansker, der vil starte en forretning, og er underlagt det danske skattesystem, l√łber en enorm risiko for fiasko. Tjener han mange penge, bliver mindst 60 pct. taget af skattev√¶snet, der jo ikke st√łtter ham √łkonomisk, hvis hans √łkonomi halter i starten. Modsat med hans nabo Muhammed, der starter samtidig.

Han v√©d, at hans store familie st√łtter ham p√• alle m√•der - og i √łvrigt har midlerne til det - s√• de kan sikre sig, at han f√•r succes og kan gifte sig med en god muslimsk kvinde og bygge familien st√łrre. Det eneste de kr√¶ver er, at Muhammed opf√łrer sig som de √¶ldre i familien - samt ikke mindst pr√¶sterne - har planlagt for ham - alts√• ikke noget med at ville v√¶re vestlig i sin tankegang - i familien holder man sammen, og sammenholdet bygger naturligvis p√• Koranens ord og troen p√• Allah. Det kan godt v√¶re, at Muhammed ikke "har tid" til at bede til Allah de mange gange om dagen, s√• danskerne ser alts√• ikke ,at muslimerne opf√łrer sig som vi ser dem, n√•r vi bes√łger deres land som turister.

Hvad farligt kan der s√• v√¶re ved, at Muhammeds familie k√łrer dette totalt lukkede pengesystem indenfor vores rige velf√¶rdssamfund ?

Umiddelbart ser alt meget fredeligt ud. Vi kan m√•ske v√¶re sure p√• dem for deres totalt egoistiske m√•de at leve med os p√• - de har absolut ikke lyst til at lade sig integrere i vort vestlige samfund, hvorfor skulle de dog det. Vore love beskytter dem n√¶sten 100 pct., s√• de kan frit k√łre deres system uden anden risiko end at skattev√¶snet beskylder dem for at arbejde sort. De f√•r m√•ske en b√łde, men det er uproblematisk for familien, og de fleste af de involverede har jo ingen penge til at betale nogen b√łde - de ejer jo sj√¶ldent noget myndighederne kan beslagl√¶gge - tv√¶rtimod vil de nu kunne kr√¶ve forh√łjede dagpenge for at familien kan overleve - de har jo lige mistet deres job hos den √¶ldre onkel !

Ja, men hvor er så faren for os ?

Den findes et helt andet sted i systemet. De mange sorte penge der kanaliseres til udlandet kan jo bruges til p√• l√¶ngere sigt at skabe sig magtpositioner for muslimer i det √•bne, og n√¶sten ubeskyttede danske samfund. For at overtage styringen af et lille samfund som det danske, kr√¶ves ikke et egentligt flertal i befolkningen, blot, at man har den forn√łdne indflydelse og magt, og det er her de mange penge p√• sigt kommer i spil, for penge er magt !

N√•r jeg betegner vort samfund som n√¶sten ubeskyttet, skyldes det, at vore love som n√¶vnt slet ikke er gearet til at im√łdeg√• den snigende magtovertagelse, der finder sted i disse √•r. Vi st√łtter dem tv√¶rtimod s√•vel √łkonomisk som i praksis, ved at straffe de danskere, der kommer med kritiske udtalelser om vore muslimske medborgere - racismeparagrafferne som de kaldes.

En anden, og langt farligere trussel kan vi takke vores liberale religionsfrihed for, for if√łlge dansk lov, skal alle kunne dyrke deres egen religion frit i landet. Det tolkes af muslimerne s√•ledes, at de skal have mulighed for at begrave deres d√łde i muslimsk ejet jord, og ikke i vor ugudelige jord.

Nu f√•r de s√• deres f√łrste begravelsesplads syd for K√łbenhavn, og f√•r s√• - naturligvis - tilladelse til at opf√łre den l√¶nge √łnskede mosk√©, ligesom i Tyskland, s√• Koranen og Allah kan blive l√¶st og dyrket p√• den helt rigtige m√•de, og styret af de helt rigtige muslimske pr√¶ster, der jo forst√•r at udl√¶gge Koranens ord, s√ɬ• de passer til danske forhold. Det betyder p√• godt dansk, at de f√•r lettere ved at forts√¶tte hjernevasken af de unge m√¶nd til at v√¶re "√¶gte troende" muslimer, der yder deres ultimative indsats som terrorbombe eller blot hellig kriger. For vi m√• jo ikke glemme, at vi rent faktisk lever under en 3. Jiihad, en hellig krig mod den vestlige verden, herunder det fredelige Danmark.

Og under krig er alt tilladt for de hellige krigere, 2. generationsindvandrerne i omegnskommunerne, der vil g√łre alt for at blive helte hos Allah, s√• deres familie kan blive stolte - og i √łvrigt blive fors√łrget resten af deres dage af det muslimske samfund for tabet af deres modige s√łn.

Religi√łse fanatikere er vel de v√¶rste fjender man kan forestille sig, for du kan aldrig forhandle dig til rette med dem - rationelle argumenter preller af p√• dem. Vi kalder det for en uoverstigelig kulturkl√łft og betegner de unge drenge som "udenfor p√¶dagogisk r√¶kkevidde" for at fastl√¶gge det forhold, at vort samfund, selv med de bedste kr√¶fter og de bedste intentioner er uden indflydelse - og hvorfor mon det ?

Svaret er helt enkelt.

De lever i en helt anden verden end den vestlige, og har hele deres liv v√¶ret indpodet - af pr√¶sterne - at vor kultur er ugudelig og ond, og at de som √¶gte troende muslimer har pligt til, med alle midler at bek√¶mpe os - en d√łd vesterl√¶nding er en god vesterl√¶nding.

Den lov som Islam fasts√¶tter som den eneste sande er den som man kan tolke af Koranens ord og den som deres pr√¶ster forkynder under b√łnnen - og drengene har aldrig i deres korte liv h√łrt en anden udl√¶gning. Det er den eneste sandhed de kender, s√• ingen dansk myndighedsperson vil nogensinde f√• en chance for at p√•virke disse drenge til at √¶ndre retning. De er set med danske √łjne, tabt for samfundet !

De danske love kan slet ikke h√•ndtere disse "vildledte" unge, for de synes at det er os der b√łr indordne os Islam , og det bliver de hver dag bekr√¶ftet i af deres pr√¶ster og ledere. Det forhold, at de er f√łdt i Danmark og taler dansk √¶ndrer ikke p√• deres grundl√¶ggende indstilling - hvad der s√• end sker, s√• de mener det er deres ret at voldtage danske piger og sl√• danske borgere ned for fode. Hvis de bliver fanget og d√łmt efter dansk ret har de kun h√•n og foragt til overs for det - de bliver blot √¶gte martyrer , og helte, blandt deres egne, for de har bevist, at de er de hellige krigere, der engang skal overtage ledelsen af de ugudelige undermennesker, danskerne.

Hvad er så vejen frem for Danmark ?

De n√¶vnte unge m√• vi anse for at v√¶re krigsmodstandere, og ikke blot forstyrrede unge danske drenge med muslimsk baggrund, og krigsmodstandere m√• man fange og uskadeligg√łre. Vore love forbyder os at dr√¶be vore modstandere officielt, s√• vi har kun den mulighed at fylde vore f√¶ngsler med disse kriminelle.

Det er en uhyre kostbar l√łsning, og da de aldrig vil angre deres gerninger, vil de hurtigt s√¶tte sig p√• f√¶ngslerne, p√• samme m√•de, som rockerne g√łr det i dag. Vi m√• nok t√¶nke i andre baner, og f.eks. modtage et russisk tilbud om at opbevare sm√•slynglerne i russiske f√¶ngsler for kr. 25 pr. dag - det er langt billigere, og deres muligheder for at p√•virke deres omverden bliver elimineret. Selv denne l√łsning er dog rimelig kortsigtet, for n√•r de vender hjem igen, er de blot endnu mere opsatte p√• at dr√¶be danskere.

Lovene må derfor ændres, således, at familiens danske statsborgerskab kan tilbagekaldes med henblik på at returnere dem alle til deres tidligere muslimske land.

Familiens umulige s√łn bliver s√•ledes udvist sammen med sin familie, trods sit medf√łdte statsborgerskab, der samtidig oph√¶ves gennem de nye love. Det bliver nok ikke let at f√• gennem Folketinget, for det vil givetvis medf√łre udenlandsk kritik for overtr√¶delse af menneskerettighederne, men det er love af denne kaliber der skal til for at l√łse problemet nu og fremover. En helt anden sag er, at vore EU-partnere alle vil kunne se, at ogs√• de kan l√łse samme problem ved at √¶ndre disse tunge, grundl√¶ggende love, s√• vi kan ende med at f√• disse nye anti-terrorlove indf√łrt som EU-love.
Samtidig m√• vi se i √łjnene, at vore v√¶rste fjender er de muslimske pr√¶ster, der her i landet p√•virker de unge til at blive hellige krigere som beskrevet. Disse pr√¶ster m√• for enhver pris udelukkes, s√• den daglige p√•virkning af de unge stoppes - m√•ske i virkeligheden et enklere problem at l√łse ad lovgivningsm√¶ssig vej, og langt hurtigere.

Og religionsfrihed kræver naturligvis ikke at der skal være muslimske præster i landet. Alle muslimer må lære at læse Koranen selv derhjemme. Islam er jo ikke dansk statsreligion på linie med folkekirken - endnu !