TV 2's redegørelse om "Triple A"-sagen

16x9

Læs TV 2's svar til Radio_ og tv_nævnet om, hvordan Triple A_indslagene blev til

Radio- og tv-nævnet har bedt TV 2 om en redegørelse af omstændighederne ved tilblivelsen af de to nyhedsindslag om "Triple A" (bragt den 17. og 18. juli 2005), som TV 2 | NYHEDERNE efterfølgende har trukket tilbage.

TV 2 | DANMARKs administrerende direktør, Peter Parbo, har nu sendt sin redegørelse til nævnet. Den kan læses via linket i boksen her på siden. Læs også nyhedschef Michael Dyrbys svar på seernes spørgsmål om sagen.