Nyheder

Hele verden griner med Midttrafik

 - Den mest episke busreklame er klar med en vanvittig opfølger.

Citatet stammer fra det anerkendte online medie, Adweek, der præmierede Midttrafik med ”dagens reklame” tirsdag d. 3/2.

Og det var ikke kun Adweek som blev imponeret. Twitter flød over med lovprisende og humoristiske kommentarer om den unikke stil i Midttrafiks reklamer.

I 2012 udkom ”Bussen”, der blev kåret til Europas bedste reklame og fik over en million visninger på youtube. Succesen blev sikret med en overdrevet og ironisk stil. Den nye reklamefilm forsætter i samme spor.

Forfølgeren, ”Passageren”, har allerede rundet 100.000 visninger, og er godt på vej til at blive endnu mere populær end sin prisvindende storebror.

To’eren har fokus på buspassageren, der lever det fede liv på grund af de mange busture med Midttrafik. Hans stil er cool. Pigerne vil have ham. Forretningsfolk misunder ham.

Du kan selv se reklamen her: https://www.youtube.com/watch?v=ny8r_qGb9io